SHIPPING & RETURNS

SHIPPING & RETURNS

Hoe snel wordt mijn (gepersonaliseerde) bestelling verzonden?

  • Bestellingen worden binnen 1 werkdag verzonden.
  • Gepersonaliseerde bestellingen worden binnen 3-5 werkdagen verzonden
  • We bezorgen via MyParcel. Het is ook mogelijk om je bestelling te laten bezorgen op een POSTNL-punt.

Wat zijn de verzendkosten?

  • De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en de grootte van je pakket en van het land waar je woont.
  • De verzendkosten krijg je te zien aan het einde van het bestelproces.
  • Wij hanteren de volgende verzendkosten per pakket, per land:
  • Nederland brievenbus envelop €2, brievenbus pakket €4, pakket €5,90 en vanaf €75 gratis verzending (wijzigingen voorbehouden).
  • België €8 en vanaf €100 gratis verzending (wijzigingen voorbehouden).
  • Houd er rekening mee dat verschillende tarieven kunnen gelden voor zware en grote artikelen en dat tarieven gewijzigd kunnen worden.
  • Zware en grote artikelen zijn uitgesloten van gratis verzending.
  • Zodra wij je bestellen verzonden hebben, ontvang je van ons een Track & Trace code per mail.
  • Neem voor vragen over verzendkosten naar andere landen en voor overige vragen even contact met ons op. 

Mag ik mijn bestelling ruilen of retouren?
Ben je niet tevreden met je bestelling, dan mag je deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Laat een ticket bericht achter in ‘Mijn account’ met daarin de reden van je retour. Je bericht wordt op deze manier direct gekoppeld aan je bestelnummer, zodat wij zo snel mogelijk kunnen schakelen.

  • Retourneer de items alleen in de originele verpakking en voorzien van de originele kaartjes en labels.
  • We nemen alleen ongewassen, ongedragen of defecte artikelen retour.
  • De verantwoordelijkheid en de kosten voor het retourneren zijn voor de afzender, niet voor POMME. Graag ontvangen wij een Track & Trace code.
  • Je ontvang je geld terug als wij de retour in goede orde en volgens onze voorwaarden hebben ontvangen.

Welke items mogen niet retour?

  • Gepersonaliseerde producten nemen wij niet retour en kunnen niet geruild worden.
  • Mondkapjes nemen wij om hygiënische redenen (wettelijk bepaald) niet retour en kunnen niet geruild worden.
  • Gift card nemen wij niet retour en kunnen niet geruild worden.
  • Neem voor andere vragen over retouren of ruilen contact met ons op.

Wat kan ik doen als ik een klacht heb of een defect item ontvangen heb?

  • Als er een defect of klacht is bij ontvangst, laat het ons dan binnen 48 uur weten door ons een foto van het defect of de klacht te sturen per e-mail: [email protected]
Wij gebruiken donuts, uuh cookies natuurlijk! En hier willen we je graag van op de hoogte brengen. Accepteren? Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »