RETURNS

Placeholder

RETURNS

RETURNS

Mag ik mijn bestelling ruilen of retouren?

  • Ben je niet tevreden met je bestelling, dan mag je deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Laat een ticket bericht achter in ‘Mijn account’ met daarin de reden van je retour. Je bericht wordt op deze manier direct gekoppeld aan je bestelnummer, zodat wij zo snel mogelijk kunnen schakelen.
  • Retourneer de items alleen in de originele verpakking en voorzien van de originele kaartjes en labels.
  • We nemen alleen ongewassen, ongedragen of defecte artikelen retour.
  • De verantwoordelijkheid en de kosten voor het retourneren zijn voor de afzender, niet voor POMME. Graag ontvangen wij een Track & Trace code.
  • Je ontvang je geld terug als wij de retour in goede orde en volgens onze voorwaarden hebben ontvangen.

Welke items mogen niet retour?

  • Gepersonaliseerde producten nemen wij niet retour en kunnen niet geruild worden.
  • Mondkapjes nemen wij om hygiënische redenen (wettelijk bepaald) niet retour en kunnen niet geruild worden.
  • Gift card nemen wij niet retour en kunnen niet geruild worden.
  • Neem voor andere vragen over retouren of ruilen contact met ons op.

Wat kan ik doen als ik een klacht heb of een defect item ontvangen heb?

  • Als er een defect of klacht is bij ontvangst, laat het ons dan binnen 48 uur weten door ons een foto van het defect of de klacht te sturen per e-mail: [email protected]

 

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

vergelijk0

Wij gebruiken donuts, uuh cookies natuurlijk! En hier willen we je graag van op de hoogte brengen. Accepteren? Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »